Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Natascha

18 December 2009 | Nederland, Eindhoven

We vertrekken 10-01-2010, er moet nog veel gebeuren.
Laatste dag werken voor mij. Natascha moet volgende week nog een paar dagen en dan is onze familie en feestdagen aan de beurt.
Laatste week Bertje nog op bezoek, hij past vervolgens op de woning en onze katten.

• 18 December 2009 - 20:22

Pleun:

Hey thijs en natascha... HEEL VEEL Succes (en plezier of course)... and thnx for the coffee.

• 21 December 2009 - 12:06

Lonneke:

Hey mensjes,
    Ik hou jullie reis in de gaten, ben benieuwd!

Ik wens jullie veel fun!

Groetjes Lonneke

• 21 December 2009 - 12:11

Rafieka:

hi mensen,

thijs, twas altijd bijzonder interessant als jij er was. we zullen je dan ook erg missen. Kei veel plezier in thailand en geniet er van met zijn tweetjes!!!

Groetjes!!

• 29 December 2009 - 14:49

Henny:

Hoi Natascha en Thijs,

Geniet van de reis en van elkaar.

Toi Toi en ik blijf jullie volgen.

Dikke Kus

• 05 Januari 2010 - 10:22

Robert:

Hey Thijs en Natascha, geen rare dingen doen he daar, oh wacht... Nevermind, geniet er van en ik hou wel een weekendje vrij om te pokeren wanneer jullie terug zijn, hehe, geniet ervan!

Thijs en Natascha

Wij, Natascha en Thijs, kennen elkaar van een vakantieliefde toen we nog tieners waren. Contact nooit verbroken en elkaar meer dan 10 jaar later weer helemaal terug gevonden.   Nu samen eens de rest van de planeet bekijken =)

Actief sinds 29 Jan. 2008