Terug in Thailand - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu Terug in Thailand - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu

Terug in Thailand

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Natascha

22 Februari 2010 | Thailand, Nong Khai

Natascha en ik zijn beide nog herstellend van, wat we vermoeden, een buikgriep en veilig en wel aangekomen in MutMee Guesthouse. In een grote tuin met allerlei bungalows en huisjes worden we hier van alle gemakken voorzien. Daarbij hebben de eigenaren veel vertrouwen in hun gasten.

Mezelf even verplaatst naar een bamboe-hangmat... Ik typ dit verslag nu op m'n gsm met wifi :) binnenkort een laptop aanschaffen.
Owja, dit GH ligt aan de Mekong, dus ik zal niet beginnen over het uitzicht.

Geen idee wanneer we weer verder reizen, bevalt me hier prima...
Kort samengevat: We zijn blij weer terug in Thailand te zijn! :-D

Wish you were all here!
Tijd voor een tukje...
Gr, knuf, kus, Thijs

• 22 Februari 2010 - 12:03

Eef:

Hoihoi,

Natascha, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Opa leo en Margreet hebben dat namens ons al gewenst vanuit het lingehof. Heb je een fijne verjaardag gehad?
    Zijn jullie beide niet lekker geweest? Iets verkeerds gegeten of flinke griep? Bahbah!

Thijs, nog even over je emailtje. Wij kunnen jullie enkel in idonesie orf maleisie treffen, want wij gaan niet naar thailand. We hebben maar 2,5 week om rond te reizen voor wij naar de bruiloft in Bali gaan en Thailand is dan helaas de verkeerde kant op. Volgens Koen zijn er amper prijsverschillen en is het heel makelijk een guesthouse te krijgen onder de 10 euro. Dus we wachten verdere correspondentie af.

Ik hoop dat jullie genieten van jullie reis,...nog geen heimwee naar de katjes en het koude nederland? Ik neem aan van niet, hier is alleen maar sneeuw of regen en ontzettend koud en saai.

Dikke kusjes en knuffels Eef

• 22 Februari 2010 - 12:59

Monique:

Hoihoi,

jeetje wat rot dat jullie je niet lekker voelen. Hopelijk is dat snel weer over...tip! drink een flink glas coca cola, dit helpt vaak bij maag en darmklachten! geniet maar even van de rust.
    heel veel beterschap!

groetjesss Monique