Thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu Thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu

Thessaloniki

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Natascha

31 Maart 2009 | Griekenland, Thessaloniki

Met het vliegtuig aangekomen in Thessaloniki is de drukte het eerste wat ons opvalt vanuit de bus van het airport naar het centrum.
Vooral het verkeer is hectisch met veel getoeter- terwijl iedereen dezelfde kant op rijdt...

Na het ontcijferen van de landkaart vinden we Hotel Amalia en checken in een 2 persoonkamer met 3 bedden (?!? :))

We zijn nog even de stad in getrokken- waar we dachten een terrasje te kunnen pakken... maar de prijzen (6 euro voor een biertje) dwongen ons om een six-pack in een kiosk te halen en daarmee in onze hotelkamer tot rust te komen.

Thijs en Natascha

Wij, Natascha en Thijs, kennen elkaar van een vakantieliefde toen we nog tieners waren. Contact nooit verbroken en elkaar meer dan 10 jaar later weer helemaal terug gevonden.   Nu samen eens de rest van de planeet bekijken =)

Actief sinds 29 Jan. 2008