Cwazy As(s) Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu Cwazy As(s) Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thijs en Natascha - WaarBenJij.nu

Cwazy As(s) Bangkok!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Natascha

12 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Djeez, wat is ut hiero benauwd... Wanneer het in Nederland zo benauwd is gaat het binnen een paar minuten stortregenen... maargoed, het zal wel wennen.
Tot dusver zijn we pas 1 keer genaaid... door een Tuktuk driver die persee commisie aan ons wou verdienen. We hebben dan maar een sjaal gekocht om die kerel te bevredigen. Geeft ie vervolgens aan dat ie afgewerkt is en dat we het maar uit moeten zoeken... en foetsie issie. We hadden geen idee waar we op dat moment waren maar hebben een Meter-Taxi terug naar ons Guesthouse "New Siam II" genomen... uiteraard met een omweg, want de chauffeur dacht dat we naar "Siam Square" wilde. We konden hem dit niet kwalijk nemen, hij gaf al nauwelijks Engels te kunnen.

Morgen gaan we shoppen en daarna trekken we noordwaarts, heeeeel langzaam richting Chiang Mai (stuk of 6 tussenstations waar we mogelijk nachten doorbrengen). Overmorgen de eerste tussenstop in Ayutthaya.

Het gaat ons verder redelijk goed af. We waren erg moe na de reis, gezien mijn plannetje om 24 uur van te voren niet te slapen niet werkte.
In het vliegtuig hebben we allebei nauwelijks een oog dicht gedaan, dus bij aankomst zaten ik al dik 30 uur zonder slaap en Natascha was bijna net zo chaggie als ik.

We hebben nog geen Thais telefoonnummer, zodra deze werkt gooien we um ook online. Tot die tijd zijn we altijd bereikbaar via E-mail.

Groetjes en (selectief) kusjes,

Thijs en Natascha

• 12 Januari 2010 - 16:54

Robert:

het is ook altijd hetzelfde met die Tuktuk rijders!

Eerste dag begint dan meteen goed met een hoop dingen, ben benieuwd naar het vervolg van jullie trip!

Succes, have fun en tot de volgende keer!

gr. robert

• 13 Januari 2010 - 11:42

Bjorn:

Afgewerkt? Zaten er vlekken op de sjaal? ;-)

Veel plezier daar dude :)

• 14 Januari 2010 - 16:58

Judith:

Hai!!

Wat leuk om te lezen dat jullie Bangkok ook zo benauwd vinden. Geloof me, in de rest van Thailand is het wel warm, maar niet zo benauwd als in Bangkok!! Have fun!!

Groetjes Judith

• 15 Januari 2010 - 05:42

Thijs:

Nou Judith, aangekomen in het hete Ayutthaya smacht ik bijna terug naar de smog van Bangkok die de zon tenminste nog een beetje blokkeerd. Maar het volk is hier al vriendelijker en het is hier ietsje rustiger.

• 15 Januari 2010 - 05:58

Thijs:

Owjah... een Thai's telefoonnummer gaat NIET door. We zijn in feite dus NIET telefonisch bereikbaar.
    Als er haast ergens bij is, stuur mij dan een SMS (06 10050297) en een E-mail (thijs.stokman@gmail.com).
    Dan proberen we zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen.

Een Thaise SIM kaart zal namelijk in veel gevallen niet goed functioneren naar buiten Thailand.

Take care!!!